Monika Dostálová – ředitelka, garantka vzdělávání a rozvojových programů pro děti, učitelka

vystudovaná učitelka předškolní pedagogiky

Monika kolecko

“Od roku 1989 se věnuji práci s dětmi. Sama mám dvě děti – dceru a syna. Pracovala jsem jak ve státní, tak i v soukromé mateřské školce. Jelikož celý můj život provází sport a sama jsem ve školce vedla výuku plavání, bruslení, zaujal mě program MŠ Happy Point. Hezké prostředí bez stresu s individuálním přístupem, dostatkem pohybu a podnětu, je mi blízké. Proto jsem se stala součástí týmu této školky.”

Monika Dostálová vystudovala Pedagogickou školu v Praze. Její zaměření je výtvarná výchova a tvoření. Absolvovala nespočet školení a kurzů např: Výtvarné techniky v MŠ, Předškolní matematika dle metody Hejného, Malí šikulové, Canisterapie v MŠ, Korálkování a drátkování atd. Dále se podílela na přípravě a korenci časopisu ,,Učitelka MŠ.”

 

Lucie Procházková – učitelka

vystudovaná učitelka předškolní a mimoškolní pedagogiky

DSC_0352

“Starání o děti u mne započalo asi v deseti letech, kdy jsem se ptala maminek ve vsi, kde jsem bydlela, jestli nechtějí pohlídat děti :). Mám ráda dětskou upřímnost, bezbřehou fantazii a umění radovat se z maličkostí. Líbí se mi a snažím se praktikovat výchovný směr Nevýchovy, kdy je dítě partner a společně se domlouváme.”

Souhlasím: „Každý je génius. Ale pokud budete posuzovat rybu podle její schopnosti vylézt na strom, bude celý svůj život žít s vědomím, že je neschopná.

Lucie Procházková vystudovala Střední pedagogickou školu v Praze. Několik let se věnovala spinningu jako instruktorka, působila jako lektorka cvičení s dětmi a dodnes cvičí yogu pro děti. Mezi její koníčky patří sport (běh, cyklistika, yoga, fitness) hra na klavír a flétnu, deskové hry a práce ve školce. Od roku 2009 pracuje jako učitelka mateřské školy. Má dvě děti.

 

Veronika Herianová –  asistentka pedagoga

kvalifikovaná trenérka, profesionální dětská chůva

“Práci asistenta pedagoga jsem si vybrala, protože mám pozitivní vztah k dětem a baví mě s nimi pracovat. Sama mám dvě děti dceru a syna. Největší radost mi dělá dětský úsměv a jejich chuť pro poznávání nových věcí. Je to ta největší zpětná vazba, která mě činí spokojenou.
V roce 2011 jsem absolvovala kurz asistenta pedagoga. Ve volném čase nejraději sportuji, ale hlavně trávím čas se svými dětmi. Jsem moc ráda, že jsem si vybrala tuto sportovní školku,která je plná úžasných dětí a skvělých pedagogů v příjemném prostředí.”

 

Pavlína Nováková –  asistentka pedagoga

“Dětem jsem se začala věnovat už při studiu na Gymnáziu. Starala jsem se o děti v několika rodinnách a již tenkrát mi tato práce přirostla k srdci. Po skončení studií na vyšší odborné škole jsem odjela na několik měsíců pracovat jako au-pair do Německa, což pro mě byla veliká zkušenost, ale ne větší než stát se maminkou a to dvojnásobnou. Po skončení první mateřské dovolené jsem začala pracovat v jesličkách v soukromé mateřské školce a v průběhu mé druhé mateřské jsem se stala součástí nynějšího týmu. Tady panuje klidné prostředí, spokojené paní učitelky a tím pádem i spokojené děti. Respekt a tolerance k dětem je pro mě prioritou. Mezi mé záliby vždy patřil sport, především tenis, fotbal a lyžování.”

„ Kdo nikdy nebyl dítětem, nemůže se stát dospělým. ”
( Charlie Chaplin )

 

Radka Dvořáková  –  učitelka anglického jazyka

absolventka Ústavu translatologie na FF UK s více než desetiletou praxí výuky anglického jazyka a překladatelské činnosti

„Výuka jazyků je nejen prací, ale mnohem více radostí a koníčkem. Není nic krásnějšího, než pozorovat nadšení dětí a jejich pokroky, když se během hry učí, aniž by si to uvědomovaly. Pro děti není nic přirozenějšího, než během hry a běžných aktivit vstřebávat jazyk stejným způsobem, jakým se učí svou rodnou řeč.  Mým mottem je „nenutit a nenudit“